петък, май 13, 2005

Интегрален маратон

Разправял ли съм Ви как пиша домашни по математика? Не?! Много пропускате... :) Всяка седмица трябва да предам поне 3 решени задачи, които ми се дават в петък и също в петък (другият, разбира се, дори ние от ТУ не сме такива ентусиасти, че да ги предаваме същия петък) трябва да ги предам. Естествено аз имам цяла седмица за да ги напиша, но не – това се прави в четвъртък вечер, когато слънцето залезе, когато хората затихнат и заспят, когато тишината прорязва мрака и напрежението е най-голямо, защото трябва срокове да се спазват. Тогава човешката издръжливост и концентрация се поставят пред изпитание, няма ядене, пиене и спане – имаме цел и сме българи и го правим в последния момент. :)

Та след Баба Марта и производните й е редно и да интегрираме последните малко. Този четвъртък бяха интегралите на мода. Оказаха се забавни, особено, когато нещата излизат както трябва. :) Имаше в изобилие, но не успях всичките, няма време. Всъщност най-хубавото на това, че ги пишеш в четвъртък може би е фактът, че винаги можеш да се оправдаеш с причината “Нямаше достатъчно време”, която естествено никой не приема, но все пак за лично успокоение става. Е, на Страшния Съд (лятна семестриална сесия) всичко си излиза наяве. :)

Това беше за тази седмица... почти, защото в събота имам пробен изпит по немски. А идват тежки седмици, на всичкото отгоре времето лети все по-бързо и по-бързо. Докато се осъзная и си поема дъх вече фюрерът ми е дал новите задачи и чака... Но, “тая е така” както ми казва баща ми. Черпак, с който да си наливам всичко в главата все още не съм открил, но и би било малко скучно с такъв черпак, не мислите ли... :)

Няма коментари: