вторник, юни 06, 2006

Омръзна ми...

Омръзна ми да не знам какво искам...
Омръзна ми да се чудя дали знам какво искам...
Омръзна ми да се правя на такъв, какъвто не съм или не мога да бъда...
Омръзна ми да ме мислят за такъв, какъвто не съм...
Омръзна ми да потискам емоциите...
Омръзна ми да се страхувам...
Омръзна ми да трупам комплексите...
Омръзна ми да постъпвам глупаво...
Омръзна ми да изглежда така, сякаш постъпвам правилно...
Омръзна ми да си мисля, че съм постъпил правилно...
Омръзна ми да се самосъжалявам...
Омръзна ми да бягам от живота, който дори не ме гони...
Омръзна ми да заравям глава в пясъка...
Омръзна ми да съм слаб...
Омръзна ми да нося глупави маски...
Омръзна ми да играя театър...
Омръзна ми да се правя на разбиращ...
Омръзна ми да се самозалъгвам...
Омръзна ми да залъгвам другите...
Омръзна ми да сея цветя, а да никнат отровни гъби...

Омръзнах си...
Искам ли да съм това, което сам правя от себе си?

Няма коментари: