неделя, март 19, 2006

Мартенски рожденик

Март винаги ми е бил много натоварен месец, понеже имам много познати, които имат рожденни дни тогава, включително и аз (макар че аз едва ли се познавам чак толкова добре, докато тях все за 15тина години донякъде съм ги опознал...). С всяка изминала година става все по-трудно да избирам подходящия подарък, особено ако държа да е нещо оригинално, което да се отличи от останалите. В крайна сметка се получава така, че само поздравът върху картичката може да се моделира по начин, по който ти се иска, така че да стане както ти харесва. Най-хубавите неща са ръчно изработени...

Почват се едни партита и купони, на които аз не съм голям фен. Първо щото не пия, а много на ядене по купони не се разчита (всъщност тежа ~60кг), второ много диваци и шум и човек не може две приказки да си каже. Но няма как, човек трябва да покаже уважение към тия празници.

Моя рожден ден спрях да го празнувам преди две години. Нямам желание някак. А и няма с кого вече... миналата година имаше, вече няма. Колегите по всяко време мога да ги черпя, но когато става дума за празнуване нещата стоят по друг начин.

2 коментара:

Nanera каза...

на мен скоро също ми наближава рожденният ден. иначе ще ти разкажа как празнувах имения си ден.
понеже и аз не пия(по принцип), не пуша направих вкъщи chillout party ;-) целият апартамент беше осветен само на свещи и поръчах китайска храна от един ресторант. и етино ми излезе и много яко беше. гледахме и аниматрицата и още някакви филми въвряха покрай лафа. но си беше супер яко релакс парти. ;-) безл алкохол и цигарен дим. който му се пуши отива на терсата ;-)

Knopper каза...

А, супер. :) Чилаут и аз много харесвам, бих организирал и джазово мероприятие, ама не са много от хората, на които им харесва този тип музика... или може би просто не търся на подходящите места.:)