четвъртък, януари 12, 2006

Изпити, изпити...

Миналата година животът ми поднесе много изпити. Уж говорихме, че като станеш на 20 то нищо не се променя в сравнение с това, което е било като си на 19. Но изминалата година действително беше доста наситена с тестове. И не говоря просто за тестовете по математика, физика, информатика, материалознание и други значими за човечеството науки, които несъмнено не бяха малко. Имам предвид изпитанията, които животът поднася. И за тях за съжаление преподавателят не известява предварително.

Честно казано не мога да се позная вече. Не знам израстване ли е или деградация. Бях толкова различен преди няколко години и за кратко време настъпи някаква трансформация. Това може би е един от първите знаци на прехода от детето към възрастния. Не че съм се срещал много с проблемите на “възрастните” (не мога да се нарека такъв, това определение ми е някак неопределено), но в духовно отношение поне има голяма промяна. А като си представя, че дори и за хората около мене аз все още си оставам малко ‘затворена консерва’, представям си какво е било преди няколко години. Искате пример? Отказвах да имам интимни връзки, само защото... не съм навършил 18 години. Някакво вътрешно самоограничаване, не знам защо е било така. Странното е, че никой никога не ми е набивал в главата такова нещо. Тогава имаше един изпит всъщност, след който ми беше много зле месеци наред. Докато в един момент не ми светна, че това е просто глупост и не заслужава да му се отделя внимание.

А 2005-та се оказа особено изгодна за създаване на “Клуб на разбитите сърца”. Поднесени ми бяха два изпита – на единия се провалих, а другият продължава и до ден днешен. Последният е особено тежък не за мен, а за друг човек, но реално изпитваният съм аз – как да се науча да приемам сигнал от една туптяща помпа, така че сигналът да не се губи напразно. Моят приемник тупти с твърде различна ‘фаза’ така да се каже. Единият излъчва, но другият не приема. Единият се стопява, изтощава, другият не усеща нищо...

Няма коментари: