вторник, януари 25, 2005

Всичко е физика

Ето че завърши и предпоследният етап от изпитната сесия - и физиката отмина. Тук вече мога да кажа, че съм по-доволен. Е, верно, че не направих задачата със законите на Кирххоф, ама оправданието ми е, че не ги бях учил за кандидатстудентския изпит (а то и не се очакваше от мен да ги уча) и затова не съм им обърнал внимание. Тези неща не бяха особено добре засегнати в лекциите също така. Но нищо, все пак по физика би трябвало да имам най-висок резултат, да си проличи, че и аз "аджеба" с тая наука някога съм се занимавал. :)

Сега следва едно доста неприятно начинание, а именно Материалознание. Трябва да уча едни тестове, науката е трудничка и ние не я разбираме (добре де, аз не я разбирам, ама май и колегите също. А и не за друго (не сме тъпи май), а просто защото не ни е интересна). И така имам 1 седмица да науча редица тестове, което не ми е по вкуса, ама все пак май е по-малкото зло - вместо да учиш цял учебник...

Снегът навън действа много благоприятно. Вярно, че е студенко, ама така трябва да бъде по това време на годината, а не да се лигави времето с някаква суша през Януари, човек не може да познае в кой сезон е. А така е друго нещо, особено нощем, когато пресният бял сняг започне да се отразява в облаците, в резултат на което нощта става някак по-светла, като че ли облаците я огряват. Което пък от своя страна създава приятно настроение, трябваше това да се случи някъде по Коледа, защото щеше наистина да се усети духът на празника.

Е, това беше дълъг ден, така че ми е време да се пренеса на оня свят (ама на другия оня) и да се подготвям за следващото предизвикателство, което се очаква да бъде пълен дизастър... :)

Няма коментари: